Gwiazdy LIFESTYLE

Aneta Zając nową twarzą marki Bioliq

Aneta Zając nową twarzą marki Bioliq
Aneta Zając - aktorka, znana między innymi z ról w takich serialach, jak „Plebania” oraz „Pierwsza Miłość”, wystąpiła w reklamie punktowego serum depigmentacyjnego Bioliq. Kampania reklamowa z jej udziałem ruszyła w drugiej połowie

Data publikacji: 2016-08-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aneta Zając nową twarzą marki Bioliq
Kategoria: LIFESTYLE, Gwiazdy

Aneta Zając – aktorka, znana między innymi z ról w takich serialach, jak „Plebania” oraz „Pierwsza Miłość”, wystąpiła w reklamie punktowego serum depigmentacyjnego Bioliq. Kampania reklamowa z jej udziałem ruszyła w drugiej połowie sierpnia.

Aneta Zając nową twarzą marki Bioliq LIFESTYLE, Gwiazdy - Aneta Zając - aktorka, znana między innymi z ról w takich serialach, jak „Plebania” oraz „Pierwsza Miłość”, wystąpiła w reklamie punktowego serum depigmentacyjnego Bioliq. Kampania reklamowa z jej udziałem ruszyła w drugiej połowie sierpnia.

Aneta Zając – aktorka, znana między innymi z ról w takich serialach, jak „Plebania” oraz „Pierwsza Miłość”, wystąpiła w reklamie punktowego serum depigmentacyjnego Bioliq. Kampania reklamowa z jej udziałem ruszyła w drugiej połowie sierpnia.

Bioliq to innowacyjna marka dermokosmetyków przeznaczona do codziennej pielęgnacji i koncentrująca się na zaspokajaniu indywidualnych potrzeb skóry kobiet w każdym wieku. W kampaniach promocyjnych Bioliq występują polskie gwiazdy – aktorki, modelki i tancerki. Do tej pory w reklamach marki wystąpiły już m.in. Lidia Popiel, Ilona Wrońska, Urszula Dębska, Joanna Orleańska, Anna Bosak oraz Małgorzata Potocka. Teraz do tego grona dołączyła Aneta Zając.

„Bioliq jest marką składającą się z kilkudziesięciu produktów, które są kierowane do kobiet w różnym wieku. Dlatego do współpracy przy promocji staramy się wybierać gwiazdy, których wizerunek jak najlepiej odpowiada właściwościom konkretnych produktów. Tę strategię realizujemy już od kilku lat i sprawdza się doskonale. Udział Anety Zając w reklamie serum depigmentacyjnego był naturalnym wyborem. Aktorka szczególnie dba o swoją cerę, a jednocześnie nie boi się pokazywać bez makijażu. Dlatego może być wzorem dla kobiet, które chcą w większym stopniu zadbać o skórę”, mówi Olga Wieczorek, Product Manager marki Bioliq.

Reklamy z udziałem aktorki można już zobaczyć w największych polskich stacjach telewizyjnych. Zakupem mediów zajął się dom SMG Polska.

Bioliq punktowe serum depigmentacyjne polecany jest do stosowania miejscowego na przebarwienia różnego pochodzenia (plamy słoneczne, potrądzikowe, przebarwienia związane z wiekiem lub aktywnością hormonów). Produkt zawiera kwas szikimowy, który delikatnie złuszcza oraz wygładza i regeneruje naskórek w obrębie przebarwień. Prowadzi to do szybszego wyrównania tonacji skóry oraz przywrócenia jej naturalnego kolorytu.

A to już wiesz?  Odważona Poznań, spotkanie autorskie z Danutą Awolusi

Nową reklamę Bioliq można obejrzeć na Youtube, pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=VGOHXj6Eseo

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Aneta Zając nową twarzą marki Bioliq LIFESTYLE, Gwiazdy - Aneta Zając - aktorka, znana między innymi z ról w takich serialach, jak „Plebania” oraz „Pierwsza Miłość”, wystąpiła w reklamie punktowego serum depigmentacyjnego Bioliq. Kampania reklamowa z jej udziałem ruszyła w drugiej połowie sierpnia.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Gwiazdy

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy