Data publikacji: 2014-08-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Białostocka marka Victorio na targach mody
Kategoria: LIFESTYLE, Moda
3,5 tysiąca wystawców z całego świata: producentów, importerów i dystrybutorów odzieży, obuwia i akcesoriów, a wśród nich białostocki Prestige Męski – właściciel eleganckiej marki Victorio.
3,5 tysiąca wystawców z całego świata: producentów, importerów i dystrybutorów odzieży, obuwia i akcesoriów, a wśród nich białostocki Prestige Męski – właściciel eleganckiej marki Victorio, zaprezentuje swoją ofertę w trakcie jednej z największych imprez tego typu w Europie – Międzynarodowych Targów Mody Ptak Expo, które odbędą się w dniach 28 – 30 sierpnia w Łodzi.
Podczas targów zostaną zaprezentowane najnowsze propozycje produktów Victorio przygotowanych na zbliżającą się jesień oraz zimę. Wśród nowości znajdą się gustowne marynarki, uniwersalne swetry i bezrękawniki oraz całkiem nowe wzory koszul.
Marka Victorio miała swoją premierę w ubiegłym roku. Jej właścicielem jest działający od przeszło dekady na polskim rynku producent odzieży – Prestige Męski. Produkty tej linii są dedykowane dla mężczyzn ceniących elegancję, wygodę ale też dla poszukujących nowoczesnych wzorów i wysokiej jakości. Kolekcję tworzą uszyte z wysokogatunkowych tkanin koszule, marynarki, spodnie, swetry oraz dzianinowe bezrękawniki.
– Targi w Łodzi to obecnie najważniejsza impreza tego typu w kraju. W tym miejscu zawsze spotykają się wszystkie liczące się podmioty na rynku. To z jednej strony znakomita okazja do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, a jednocześnie obecność na Ptak Expo pozwala budować i wzmacniać swoją pozycję wśród konkurencyjnych firm– przyznaje Krzysztof Kosmowski, włśaciciel marki.
Co ciekawe, na stoisku będą również eksponowane koszule uszyte według projektu Marii Jasiuk, uczennicy białostockiego Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, laureatki tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu na młodego projektanta bielizny. Choć konkurs dotyczył garderoby damskiej, ale jedną z nagród – ufundowaną przez właściciela marki Victorio – była możliwość przygotowania indywidualnych projektów koszul, które sygnowane nazwiskiem autorki trafią do sprzedaży w limitowanej edycji.
Na obszarze 20 hektarów, w obiektach o łącznej powierzchni 250 tysięcy metrów kwadratowych, firmy z branży modowej będą prezentowały nowości przygotowane na zbliżającą się jesień i zimę. Premiery kolekcji, które odbędą się na tych targach rozpoczną sezon, a tym samym zainaugurują również sprzedaż nowego asortymentu. Targi w Łodzi odbywają się po raz pierwszy. Imprezę otworzy Kenzo Takada, światowej sławy projektant i twórca marki Kenzo, który osobiście zaprojektował logo Ptak Fashion City.
Według szacunków organizatorów, targi odwiedzi blisko 100 tysięcy firm z kraju i zagranicy, a w szczególności z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Czech, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Niemiec i krajów bałtyckich.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Moda