Data publikacji: 2015-12-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ditta Zimmermann & Women – biżuteryjna marka z myślą o kobietach
Kategoria: LIFESTYLE, Moda
15 grudnia 2015 odbyła się pierwsza edycja projektu marki Ditta Zimmermann dedykowanego kobietom. Będzie to cykl odbywających się raz na 2 miesiące spotkań, które będą inspirować, motywować i rozpieszczać panie.
15 grudnia 2015 odbyła się pierwsza edycja projektu marki Ditta Zimmermann dedykowanego kobietom. Będzie to cykl odbywających się raz na 2 miesiące spotkań, które będą inspirować, motywować i rozpieszczać panie.
Premierowe spotkanie poświęcone było zagadnieniom autoprezentacji i roli wizerunku w biznesie. Tajniki związane z tymi zagadnieniami przedstawiła m. in. Monika Perdjon, dyplomowany coach i twórczyni marki Victoria Coaching. Opierając sie na swoim bogatym doświadczeniu w pracy z przedstawicielami biznesu, sztuki i polityki przekonywała uczestniczki spotkania, że podstawą udanego wystąpienia zawsze jest samoakceptacja i polubienie siebie. Bez tego łatwo zapomnieć o tym, co chcemy przekazać, jaki cel osiągnąć i jak być odbierane. Jej zdaniem najważniejszym orężem są zawsze wiedza, argumenty i doświadczenie, a także emocjonalne zaangażowanie. Zaś takie elementy jak głos, postawa, mimika, gestykulacja i odpowiedni strój służą tylko wzmocnieniu i uwiarygodnieniu naszego przekazu.
Najlepszym przykładem tej tezy było kolejne wystąpienie – przygotowane przez gospodynię wieczoru Dittę Zimmermann, która opowiadała o tworzeniu biżuterii oraz o zaprojektowanej przez siebie kolekcji Konstelacje. Jeśli ktokolwiek miałby przekonać zgromadzone panie do tych "kosmicznych" ozdób Ditcie Zimmermann udało się to najlepiej.
Gościem specjalnym spotkania była znakomita aktorka Andżelika Piechowiak, która dowcipnie opowiadała o sekretach dbania o urodę i pokonywania tremy. Za to trzy kolejne ekspertki od kwestii wizerunku: Tatiana Pałucka, Marta Kwiecińska i Justyna Qunio podeszły do zagadnienia w bardziej drobiazgowy sposób i nie szczędziły praktycznych wskazówek. Tatiana Pałucka jako fotograf najczęściej słyszy od swoich klientów, że nie lubią się fotografować i źle wychodzą na zdjęciach. Jej zdaniem to często wina braku świadomości swojego ciała – wystarczy bowiem opanować nawyk przybierania kilku sprawdzonych póz, by prezentować się na zdjęciach jak hollywodzkie gwiazdy na czerwonym dywanie. Marta Kwiecińska również namawiała do tego by przede wszystkim poznać dobrze własną twarz i opracować sobie dobrą fryzurę oraz makijaż – taki który same jesteśmy w stanie wykonać w ciągu kilkunastu minut. Jej zdaniem w biznesowym makijażu mniej oznacza więcej – warto się ograniczyć do tzw. kolorów sukcesu, unikać zbyt wieczorowych, błyszczących elementów i … nie bać się malowania ust. Justyna Qunio podkreślała, że warto starannie sie przygotować nie tylko do publicznych wystąpień i prezentacji, ale także np. do sesji zdjęciowych. W dobie Internetu nasze zdjęcie często potrafi powiedzieć więcej niż długi opis – warto więc przemyśleć jak chcemy się na nim zaprezentować. Zdaniem ekspertki SHE STYLE bardzo ważną rolę w kreowaniu wizerunku biznesowego ma biżuteria, gdyż pozwala nawet skodyfikowanym regułami dress codu strojom nadać indywidualny rys i podkreślić osobowość oraz styl właścicielki.
W programie pojawiło sie tez wiele miłych niespodzianek i upominków – uczestniczki miały też okazję skosztować pysznych przekąsek i słodyczy od MJUD oraz kupić po promocyjnych cenach biżuterię Ditty Zimmermann.
Organizatorem, pomysłodawcą i prowadzącą wydarzenie była Olga Kisiel-Konopka – właścicielka agencji OKK!
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Moda