Data publikacji: 2016-09-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobrze ubrany mężczyzna jest w modzie. 7 porad stylisty
Kategoria: LIFESTYLE, Moda
Każdy mężczyzna chciałby wyglądać jak James Bond – przyciągać wzrok kobiet, zachwycać ubiorem, cieszyć się nieomylnym gustem. To prostsze niż się wydaje – przekonuje stylistka personalna i podpowiada, od czego zacząć zmiany w szafie.
1. Marynarka dobra na wszystko
Absolutny „must have” męskiej szafy? Marynarka! Jest dobra na każdą okazję, dlatego to od niej warto zacząć „odmieniać” garderobę. Nie może być ani za długa, ani za krótka – dobrze dopasowana podzieli sylwetkę mniej więcej w połowie. Rękaw powinien sięgać do nadgarstka, a spod niego wystawać 0,5 cm mankietu koszuli. – Marynarki polecam kupować w sklepach, w których pracują doświadczeni styliści. Takie osoby dopasują ją do naszej sylwetki. Jej indywidualny charakter zapewnia komfort i oryginalność – mówi Magda Zabierzowska, stylistka personalna gwiazd i personal shopper, która doradza klientom Magnolia Park.
2. Duet nieidealny
Łączenie kraty, pasków poziomych, pasków pionowych, kropek w jednym zestawieniu? Tak, pod warunkiem, że jest się wykwalifikowanym stylistą. Niestety – najczęściej nimi nie jesteśmy. Najbezpieczniej ograniczyć się do nie więcej niż dwóch wzorów w całym stroju. Na początek warto łączyć desenie tego samego typu – kropki z kropkami, paski z paskami, kratki z kratkami. Wzory powinny mieć różne rozmiary, jednak kontrast nie może być zbyt duży.
3. Jedyny słuszny wybór
Koszula z krótkim rękawem? Tylko pod warunkiem, że wybieramy się na plażę lub na… pole wojskowe. Taki „wynalazek” został wymyślony na potrzeby żołnierzy stacjonujących w gorących krajach – miało być wygodnie i elegancko. O ile więc mężczyzna nie zakłada munduru, jedynym słusznym wyborem koszuli jest ta z długim rękawem. – Istnieją sytuacje, w których wygląd należy postawić ponad wygodę. Z całą pewnością należą do nich spotkania biznesowe czy uroczystości rodzinne – mówi Magda Zabierzowska, stylistka Magnolia Park.
4. Spodnie idealne
Długość ma znaczenie również w przypadku nogawek. Spodnie powinny wydłużać sylwetkę. Fałdy, zagięcia, zagniecenia skracają ją i sprawiają, że mężczyzna wygląda na niższego. Znaczenie ma również szerokość nogawek. Podstawowym błędem jest kupowanie za szerokich spodni. Bez względu na to, czy chcemy wyglądać na chudszych, czy na grubszych, efekt będzie całkowicie odwrotny. – Ze spodniami jest jak z marynarką – zawsze muszą być dopasowane do sylwetki. Za każdym razem mierzymy je w butach – nogawki powinny sięgać połowy obcasów – mówi ekspert.
5. Duży wybór formalności
Buty do garnituru muszą być formalne, ale nie muszą być nudne. Modne oksfordy, ekstrawaganckie lotniki, popularne derby – bez względu na wybór, warto postawić na gładką skórę. Zamsz sprawdzi się podczas nieformalnych spotkań. I pamiętajmy – nigdy nie dajmy się zwariować. To że zobaczymy w teledysku osoby ubrane w zestawienie garnitur-trampki, wcale nie oznacza, że to dobry wybór – nawet jeśli taki komplet wpisuje się w męski, nieszablonowy styl.
6. Sad socks
Za krótkie, za jasne, zbyt kolorowe. Gdy garnitur leży idealnie, a rękaw koszuli ma odpowiednią długość, wszystkie starania mogą popsuć skarpety. Jak się uchronić przed faux pas?
– Skarpetki, a tak naprawdę podkolanówki, muszą być na tyle długie, by podczas siadania nie było widać łydek. Kolor powinien być zbliżony do koloru butów i spodni – mówi Magda Zabierzowska. Popularne ostatnio „happy socks” – w odważnych, wyróżniających się wzorach i kolorach mogą być modnym dodatkiem. Na przykład do granatowego garnituru i brązowych butów można założyć podkolanówki w granatowo-brązowo-bordowe romby.
7.Poranek nie lubi czerni
Klasyka elegancji? Często pada odpowiedź – czarny garnitur. Otóż tak, pod warunkiem, że zegarek nie pokazuje siódmej rano. Powód jest prosty – „ciężka” i „poważna” czerń jest zarezerwowana na wieczory. – Jeżeli nasza szafa nie daje dużego wyboru, warto postawić na modny i popularny w ostatnim czasie granat, który w modzie męskiej jest kolorem ponadczasowym – mówi stylistka personalna.
http://www.magnoliapark.pl/
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie blisko 100 000 m2. Wśród najemców centrum znajduje się około 250 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ponad 3 500 darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, RESERVED, Saturn, TOUS, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, pierwszy na Dolnym Śląsku salon Tallinder, LC Waikiki, The North Face, Decimas, Crocs, Superdry czy Samsung Brand Store. Klienci mogą korzystać z oferty 7-salowego Kina Helios, centrum Jatomi Fitness, sali zabaw dla dzieci, a także hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki.
Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na odbywające się tu liczne koncerty, imprezy sportowe, pokazy mody i inne wydarzenia organizowane w centrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
Blackstone jest jedną z wiodących światowych firm inwestycyjnych i doradczych. Naszym celem jest osiąganie pozytywnych wyników i budowanie długoterminowej wartości dla naszych inwestorów, spółek w które inwestujemy, firm którym doradzamy, a także dla globalnej gospodarki. Osiągamy to dzięki zaangażowaniu naszej znakomitej kadry oraz elastycznemu wykorzystaniu kapitału. Nasze różnorodne spółki zarządzające aktywami specjalizują się w zarządzaniu funduszami private equity, funduszami nieruchomościowymi, hedgingowymi, funduszami sekurytyzacyjnymi oraz zamkniętymi funduszami inwestycyjnymi. Blackstone zapewnia też różnorodne usługi doradcze, w tym doradztwo finansowe, strategiczne, restrukturyzacyjne i reorganizacyjne, a także usługi w zakresie alokacji funduszy. Więcej informacji można znaleźć na www.blackstone.com. Śledź nas na twitter@blackstone.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Moda