Data publikacji: 2020-02-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja walentynkowa od Nadwyraz.com
Kategoria: LIFESTYLE, Moda
Nadwyraz.com, marka, która tworzy wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz literaturą polską, z dumą ogłasza premierę nowej walentynkowej kolekcji. Marka podbiła serca Polaków nie tylko w kraju, lecz także na całym świecie – wszędzie tam, gdzie są nasi rodacy.
Nadwyraz.com, marka, która tworzy wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz literaturą polską, z dumą ogłasza premierę nowej walentynkowej kolekcji. Marka podbiła serca Polaków nie tylko w kraju, lecz także na całym świecie – wszędzie tam, gdzie są nasi rodacy. Nadwyraz.com to dziecko projektu polszczyzna.pl, którego stronę na Facebooku śledzi ponad 300 tysięcy osób.
W najnowszej walentynkowej kolekcji inspirowanej pozytywnymi emocjami znajdziemy produkty, które zaspokoją gusta każdego romantyka i każdej romantyczki. Te oryginalne produkty wyprodukowane od A do Ż w Polsce będą także doskonałym pomysłem na prezent na walentynki. Link do kolekcji: nadwyraz.com/kolekcja/walentynki
W kolekcji znajdziemy m.in. zabawne skarpetki ŻE TĘ nawiązujące do połączenia niepozornego polskiego spójnika „że” ze skromnym zaimkiem „tę”, dzięki czemu otrzymujemy francuskie wyznanie miłości! ŻE TĘ (je t’aime)! Jeśli cechuje Cię wyjątkowa wrażliwość na piękno otaczającego Cię świata, to idealnym wyborem będzie koszulka z haftem ROMANTYCZKA lub ROMANTYK.
Dwa nowe wzory, które nawiązują do klasyków literatury polskiej, z pewnością przypadną do gustu fanom kinematografii i motoryzacji. W walentynkowej serii znajdziemy alternatywną wersję „Lalki” Bolesława Prusa, która nawiązuje do filmowego plakatu „Pulp Fiction”, oraz nowoczesną wersję zaręczyn Tadeusza i Zosi z dzieła Adama Mickiewicza.
Jeśli walentynki nie są dla Ciebie najszczęśliwszym dniem, to koszulka lub torba z hasłem „Mam trudną sytuację liryczną” będzie dobrą propozycją na ten trudny dzień.
Hasło przewodnie marki to „Ubierz się w słowa!” i odzwierciedla ono to, co znajdziemy w asortymencie firmy. Celem założycieli jest przekonanie Polaków, że język polski i literaturę można przedstawić w kreatywny i oryginalny sposób. Dlatego też na produkty trafiły grafiki wyjątkowo urokliwe, stworzone z humorem, często pełniące funkcję edukacyjną.
Marka powstała w 2017 roku, ale początki sięgają roku 2011 i powołania do życia projektów Poprawna polszczyzna oraz Polszczyzna.pl. Markę założyli koledzy z podstawówki, znający się od najmłodszych lat: Krzysztof Kacprzykowski i Maciej Piotrowski. Obaj zrezygnowali z pracy w warszawskich korporacjach i zdecydowali się stworzyć markę, której na polskim rynku dotąd nie było. W ciągu kilku miesięcy zyskali nie tylko oddanych fanów, którzy chętnie angażują się w projekt, ale również kilka tysięcy klientów rozproszonych po całym świecie!
Nasze wzory stworzone przez polskich projektantów bazują na inteligentnej zabawie słowem, żartach i łamańcach językowych. Wykorzystujemy bogactwo języka polskiego i często
korzystamy z zapomnianych i trudnych słów – wyjaśnia Piotrowski, jednocześnie przeglądając „Słownik wyrazów zapomnianych” w poszukiwaniu inspiracji.
Koszulki z poetami takimi jak Słowacki, Kochanowski czy Mickiewicz sprawiają, że każdy fan literatury polskiej znajdzie coś dla siebie. W naszym asortymencie znajdują się także wzory promujące piękno języka polskiego, które idealnie sprawdzają się jako prezent dla obcokrajowca lub jako garderoba na zagraniczny wyjazd – dodaje Kacprzykowski.
W ofercie sklepu znajdują się koszulki, bluzy, skarpety i akcesoria, a asortyment stale się poszerza. Wszystkie artykuły są produkowane od A do Ż przez polskie manufaktury i cechują się najwyższą jakością. Produkty można kupić w sklepie online pod adresem www.nadwyraz.com oraz w salonach empik.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Moda