Data publikacji: 2016-03-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kto nauczy Cię prać w tym sezonie?
Kategoria: LIFESTYLE, Gwiazdy
Czyli do zespołu „6-ty Zmysł Projektanta” dołączyli Kamila Szczawińska i Kamil Pawelski, autor bloga Ekskluzywny Menel.
W projekt marki Whirlpool „6-ty Zmysł Projektanta” zaangażowali się topowi polscy projektanci – duet Bizuu oraz Michał Szulc, a teraz dołączają do niego cieszący się popularnością i autorytetem blogerzy – Kamil Pawelski znany z prowadzenia popularnego bloga – Ekskluzywny Menel oraz Kamila Szczawińska. Co ich łączy? Miłość do tkanin i niebanalny styl, którym inspirują od lat, dzięki czemu zyskali wiernych fanów i naśladowców. Ich zachwyt wzbudzają zadbane ubrania, poddawane prawidłowej pielęgnacji – szczególnie praniu. Rok 2016 będzie obfitował w porady dotyczące najbardziej popularnych, ale także wymagających tkanin. Akcja startuje już w połowie marca.
Projekt „6-ty Zmysł Projektanta” w 2015 wspierany był przez Michała Szulca, a następnie został poszerzony
o współpracę z duetem projektantek – Bizuu. W tym roku marka Whirlpool zaprosiła kolejnych ambasadorów akcji – jednych z najpopularniejszych blogerów w Polsce – Kamila Pawelskiego, który w sieci działa pod pseudonimem Ekskluzywny Menel oraz niezwykłej urody modelkę znaną z zagranicznych wybiegów – Kamilę Szczawińską – dzisiaj również aktywną mamą i autorkę cieszącego się popularnością bloga myfitinspiratins.com.
Blogerzy zostali zaangażowani do projektu, aby co miesiąc edukować swoich odbiorców na temat pielęgnacji popularnych tkanin w domowym zaciszu. Wpisy głównie będą opierały się na poradach i ciekawostkach dotyczących prania. Razem z projektantami i czytelnikami bloga Ekskluzywny Menel wraz z Kamilą Szczawińską oraz marką Whirlpool będą odkrywali co raz to nowe tajniki domowego prania. Współpraca projektantów, blogerów oraz ekspertów marki Whirlpool sprawi, że pranie już nigdy nie będzie takie samo. Kampania rozpocznie się w marcu 2016 i zakończy w grudniu br.
6-ty Zmysł Projektanta
„6-ty Zmysł Projektanta” jest kampanią, dzięki której Whirlpool łączy świat technologii użytkowej ze światem mody. Zarówno przedstawiciele blogosfery, jak i projektanci śledzą nowinki technologiczne i światowe trendy – tym samym korzystają z rozwiązań, które pomagają im dbać o swoje ulubione ubrania, chroniąc najwyższej jakości tkaniny,
z których są wykonane.
„Firma Whirlpool postawiła sobie za cel, by zaskakiwać konsumentów designem, a w szczególności funkcjonalnymi rozwiązaniami technicznymi, takimi jak technologia 6-ty Zmysł Live, która pozwala na zdalne zaprogramowanie, uruchomienie czy wyłączenie urządzeń takich jak pralka lub suszarka Whirlpool Supreme Care. Innowacje związane z dbałością o tkaniny idealnie wpisują się w założenia projektu „6-ty Zmysł Projektanta”. Współpraca z projektantami oraz topowymi blogerami idealnie zgrywa się z misją naszej marki – komentuje Piotr Wesołowski, Category Manager z firmy Whirlpool.
Technologia 6-ty Zmysł Whirlpool to doskonały sposób, aby dbać o swoją „domową kolekcję ubrań” dzięki innowacyjnej technologii zastosowanej w nowej linii pralek Supreme Care, kolory nawet po wielu praniach pozostają nasycone i tak intensywne jak w dniu zakupu. Whirlpool to partner dla projektantów, których praca rozpoczyna się w momencie kiedy kończy się proces twórczy nad kolekcją – dbając o delikatną, ale skuteczną pielęgnację.
Więcej informacji na: www.6zmyslprojektanta.pl; http://www.ekskluzywnymenel.com/posts/menel-prac-dresowka-160.php; http://myfitspirations.com/2016/03/15/szosty-zmysl/.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Gwiazdy