Data publikacji: 2015-01-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maturzyści zebrali nakrętki dla Fundacji „Pomóż Im”
Kategoria: LIFESTYLE, Moda
Pół tony w niewiele ponad miesiąc – tyle nakrętek udało się zebrać maturzystom z naszego regionu w ramach konkursu organizowanego przez sieć sklepów Prestige Męski.
Pół tony w niewiele ponad miesiąc – tyle nakrętek udało się zebrać maturzystom z naszego regionu w ramach konkursu organizowanego przez sieć sklepów Prestige Męski. Dochód z ich sprzedaży zasili konto Fundacji „Pomóż Im”, a zwycięska klasa z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach otrzyma zestaw koszul dla wszystkich uczniów lub ich studniówkowych partnerów.
Zakończony niedawno, charytatywny konkurs zatytułowany „Koszule dla maturzystów” miał przede wszystkim za zadanie wsparcie Fundacji „Pomóż Im” w zakupie aparatu ultrasonograficznego, niezbędnego do prawidłowej opieki nad podopiecznymi domowego hospicjum dla dzieci.
W realizację tego szczytnego celu włączyli się maturzyści z niemal całego województwa podlaskiego. Wspólnymi siłami udało im się zebrać łącznie ponad pół tony plastikowych nakrętek od butelek.
Najwięcej, bo aż ok. 130 kg zebrała klasa IIID z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach. W nagrodę pomysłodawca konkursu, właściciel sieci sklepów Prestige Męski, dla wszystkich uczniów z tej klasy (lub ich studniówkowych partnerów) ufunduje zestaw koszul.
Jak się jednak okazuje, to nie perspektywa niecodziennego prezentu skłoniła młodzież do wzięcia udziału w zabawie:
– Decyzję o przystąpieniu do konkursu „Koszule dla maturzystów” podjęliśmy spontanicznie po zapoznaniu się z informacją, która dotarła do szkoły. Ważne było dla nas to, że zebrane nakrętki zostaną przekazane na cel charytatywny – wyjaśnia Karolina Stypułkowska, uczennica klasy IIID z ZSOiZ w Mońkach.
I dodaje: Cała klasa bardzo się zaangażowała i każdego dnia przybywało worków z nakrętkami. Szczególnie dużo udało się uzbierać podczas przerwy świątecznej. Niezmiernie cieszymy się z wygranej, a efekt przerósł nasze oczekiwania.
Swojej radości z rezultatów akcji nie kryje również Krzysztof Kosmowski, właściciel sklepów Prestige Męski i odzieżowej marki Victorio:
– To budujące, że tylu młodych ludzi zdecydowało się w ten sposób wesprzeć podopiecznych domowego hospicjum dla dzieci. Mimo, iż nasza pomoc stanowi jedynie kroplę w morzu potrzeb, to z pewnością warto już od najmłodszych lat zaszczepiać tego typu postawę – zauważa.
W podziękowaniu za zaangażowanie we wspólne zbieranie nakrętek, Krzysztof Kosmowski postanowił wszystkim uczestnikom zabawy dodatkowo zaoferować rabat w wysokości 15% na cały asortyment we wszystkich salonach sieci Prestige Męski.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Moda