LIFESTYLE Moda

Nieodparta pokusa CIN&CIN na pokazie paprocki&brzozowski

Nieodparta pokusa CIN&CIN na pokazie paprocki&brzozowski
SEX – tak brzmi tytuł kolekcji wiosna/lato 2015 duetu paprocki&brzozowski zaprezentowanej 13 listopada w warszawskim SOHO Factory. Wydarzeniu patronowała marka CIN&CIN i jej najnowszy produkt CIN&CIN Prosecco, stworzony z myślą o pewnych siebie kobietach, które kochają

Data publikacji: 2014-11-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nieodparta pokusa CIN&CIN na pokazie paprocki&brzozowski
Kategoria: LIFESTYLE, Moda

SEX – tak brzmi tytuł kolekcji wiosna/lato 2015 duetu paprocki&brzozowski zaprezentowanej 13 listopada w warszawskim SOHO Factory. Wydarzeniu patronowała marka CIN&CIN i jej najnowszy produkt CIN&CIN Prosecco, stworzony z myślą o pewnych siebie kobietach, które kochają modę.

Nieodparta pokusa CIN&CIN na pokazie paprocki&brzozowski LIFESTYLE, Moda - SEX – tak brzmi tytuł kolekcji wiosna/lato 2015 duetu paprocki&brzozowski zaprezentowanej 13 listopada w warszawskim SOHO Factory. Wydarzeniu patronowała marka CIN&CIN i jej najnowszy produkt CIN&CIN Prosecco, stworzony z myślą o pewnych siebie kobietach, które kochają modę.

Jeżeli Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski chcieli rozpalić wyobraźnię i zaintrygować zaproszonych gości już samym tytułem wieczoru, to z pewnością osiągnęli cel. Pokaz „SEX” przyciągnął tłumy, a jego sukces goście przypieczętowali kieliszkiem Prosecco – najwyższej jakości musującym białym winem z regionu Veneto, który kojarzy się z elegancją i smakiem. To był idealny dodatek do projektów opartych na kontrastach. Na wybiegu klasyczna czerń i biel przeplatały się z żywymi, wyrazistymi kolorami, delikatne, przezroczyste koronki i jedwabie z żakardem oraz wciąż modną dresową dzianiną, materiały błyszczące z matowymi. Odważne połączenia to również domena Prosecco, które skrywa w sobie owocową świeżość, wytrawność i …słodki, kwiatowy smak. Znakomicie smakuje solo do wakacyjnego śniadania, jako aperitif przed obiadem i przyjęciem oraz jako klasyczny składnik koktajli. To lekkie, a jednocześnie pełne temperamentu włoskie wino jest kwintesencją kobiecości w najlepszym stylu.

To był niezwykły wieczór. Duet paprocki&brzozowski nie zawiódł oczekiwań. Kreacje prezentowane w Soho Factory były odważne, seksowne, a przede wszystkim niezwykle kobiece. Projektanci choć przyznali, że tytułu kolekcji nie potraktowali dosłownie, na nadchodzącą wiosnę i lato proponują niezwykle inteligentną zabawę z kolorami, tkaninami, asymetrią oraz motywem koronki. Stylowe projekty i bąbelki CIN&CIN Prosecco rozpalały zmysły. Zamrożone w ogromnych taflach lodu butelki CIN&CIN Prosecco wyjątkowo kusząco prezentowały się wśród koronek i jedwabi.

Doceniły to gwiazdy pokazu. W SOHO Factory pokaz „SEX” obserwowały Anna Mucha, Daria Widawska, Anna Popek, Rafał Maserak, Natalia Siwiec, Maja Sablewska, Edyta Herbuś, Katarzyna Zielińska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Joanna Koroniewska, Anna Wendzikowska, Paulina Krupińska, Tomasz Jacyków, Odeta Moro, Rafał Maślak, Honorata Skarbek czy Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

A to już wiesz?  Berenice Marlohe w butach Kazar

Czy również ten pokaz, podobnie jak poprzedni, zyska sobie miano modowego wydarzenia roku?

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nieodparta pokusa CIN&CIN na pokazie paprocki&brzozowski LIFESTYLE, Moda - SEX – tak brzmi tytuł kolekcji wiosna/lato 2015 duetu paprocki&brzozowski zaprezentowanej 13 listopada w warszawskim SOHO Factory. Wydarzeniu patronowała marka CIN&CIN i jej najnowszy produkt CIN&CIN Prosecco, stworzony z myślą o pewnych siebie kobietach, które kochają modę.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Moda

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy