Data publikacji: 2018-09-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona jedynego w Katowicach salonu Liu Jo
Kategoria: LIFESTYLE, Moda
Obecna na 3 kontynentach w 50 krajach marka Liu Jo wprowadziła gruntowne zmiany w salonie w Silesia City Center.
Obecna na 3 kontynentach w 50 krajach marka Liu Jo wprowadziła gruntowne zmiany w salonie w Silesia City Center. Przebudowa wnętrza wpisała się w strategię rozwoju największego centrum handlowego na Śląsku, umacniając tym samym jego pozycję lidera w regionie. Przebudowie wnętrza salonu Liu Jo w Silesia City Center przyświecał cel celebracji kobiecości i podążania za trendami.
Nowa przestrzeń emanuje włoskim stylem – główną zmianą jest aranżacja przestrzeni na wzór salonu
z początku XX wieku. Na powierzchni niemal 140 mkw. dominuje styl retro, na który składają się klasyczne żyrandole i wyścielane aksamitem fotele. Podłoga z jasnobrązowego laminowanego drewna, lekkie meble, duża ilość tkanin i zielonych akcentów w postaci roślin sprawiają, że nowoczesna estetyka w połączeniu
z kolekcją marki podkreśla jej oryginalność oraz wprowadza przytulną i intymną, a jednocześnie luksusową atmosferę.
Nasze Centrum od lat wiedzie prym na rynku śląskich centrów handlowych. Na ten wizerunek niewątpliwie ma wpływ obecność unikalnych marek oraz nieustanne wpisywanie się w rynkowe trendy. Rozwój jest dla nas bardzo ważny, dlatego cieszymy się, że nowa aranżacja salonu Liu Jo współgra nie tylko z filozofią marki, ale też wpisuje się w strategię naszego Centrum – podsumowuje Iwona Mroczek, dyrektor Silesia City Center.
Marka Liu Jo posiada 16 sklepów w Polsce. Salon w Silesia City Center jest jedynym sklepem marki w Katowicach. Liu Jo narodziła się w 1995 roku we Włoszech w samym sercu okręgu tekstylnego w Carpi w prowincji Emilia Romagna. Została wykreowana przez młodego przedsiębiorcę Marco Marchi i jego brata Vannisa, którzy z wielkim sukcesem promują swoją markę zarówno na rynku włoskim jak i na rynkach zagranicznych. Jakość, kultura, intuicja, kreatywność i wysoka technologia dają jedność produktu ekskluzywnego, który tworzy najsilniejszy punkt firmy.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Moda