Data publikacji: 2014-07-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy butik Essenza Man – elegancja z pazurem
Kategoria: LIFESTYLE, Moda
Essenza Man to marka odzieżowa dla mężczyzn ceniących styl, elegancję oraz indywidualizm. Firma z precyzją i zaangażowaniem podchodzi do wyglądu swoich butików, zapraszając do ich aranżacji najlepszych specjalistów z branży. Za wystrój najnowszego salonu odpowiada Forbis Group.
Ambicją marki Essenza Man jest oferowanie wysokiej jakości odzieży w przystępnej cenie, która jednocześnie pozwoli wyróżnić się z tłumu. Firma posiada już sieć salonów na terenie całego kraju. Jeden z nich został niedawno otwarty w Kaliszu w Galerii Amber, a za jego aranżację odpowiadała Grupa Forbis. – Przy realizacji projektu dla takiego klienta, jak Essenza Man, ważne jest by wystrój sklepu nie tylko podkreślał unikalny charakter i jakość oferowanych produktów, lecz także był jej znakiem rozpoznawczym odróżniającym ją na tle innych firm – mówi Marcin Powierza dyrektor zarządzający Forbis Group.
Najnowszy butik Essenza Man nawiązuje stylistyką do warsztatu motocyklowego. Taki efekt udało się uzyskać dzięki zastosowaniu materiałów, które swoją surowością przywołują na myśl klasyczne jednoślady. Ręcznie formowane płytki ceglane, czarny listwowy sufit oraz meble z profili stalowych malowanych na czarno nadają aranżacji industrialny charakter. Dodatkowo we wnętrzu wykorzystano czarno-białe fototapety przedstawiające scenki z warsztatów motocyklowych.
By podkreślić elegancki charakter marki projektanci Forbis Group zdecydowali się dodać do aranżacji elementy, które subtelnie przełamują ascetyczny charakter wnętrza. Detale takie, jak fotel ze skórzaną tapicerką, miękkie zasłony w przymierzalniach, miedziane lampy czy drewniane elementy w ciepłym kolorze drewna orzechowego łagodzą wystrój i jednocześnie zachęcają do zakupów.
– Wbrew pozorom zderzenie dwóch odmiennych stylistyk pozwoliło stworzyć harmonijne wnętrze, w którym poszczególne elementy stanowią swoje dopełnienie. Taka aranżacja w pełni oddaje charakter ubrań oferowanych przez markę Essenza Man – mówi Mateusz Laskowski, dyrektor operacyjny Forbis Group. – Dzięki takiemu zabiegowi, udało się również uzyskać wystrój mniej poważny i zobowiązujący niż w przypadku podobnych marek – podkreśla Laskowski.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Moda