Data publikacji: 2017-05-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W podróży do świata dziecięcych talentów
Kategoria: LIFESTYLE, Gwiazdy
Natalia Kukulska i Mateusz Kusznierewicz wspierają akcję Podwórko Talentów NIVEA
Mała uśmiechnięta dziewczynka w dużych okularach stojąca z mikrofonem. Szczupły chłopiec z rozwianymi blond włosami skaczący po pokładzie jachtu z liną w dłoni i uśmiechem na twarzy. Tak wyglądają wybrane zdjęcia z dzieciństwa w albumach Natalii Kukulskiej i Mateusza Kusznierewicza. Dziecięce talenty utrwalone na starych fotografiach przerodziły się w życiowe pasje i przyniosły niezwykłe kariery pełne sukcesów. Dziś znana piosenkarka i utytułowany żeglarz zostali ambasadorami projektu Podwórko Talentów NIVEA, którego ideą jest odkrywanie i wspieranie dziecięcych talentów.
Wybór własnej drogi rozwoju to ważna sprawa
Droga Mateusza Kusznierewicza do wielkich, żeglarskich sukcesów, rozpoczęła się gdy jako małe dziecko odkrył swój talent i dzięki wsparciu najbliższych zaczął go rozwijać.
Jako mały chłopiec zawsze byłem chętny do odkrywania świata i poznawania siebie. Moi rodzice i nauczyciele bardzo szybko zauważyli, że garnę się przede wszystkim do sportu. Próbowałem różnych dyscyplin, aż wreszcie pojawiło się żeglarstwo. Pamiętam, że kiedy odkryłem swój talent do tego sportu i chwyciłem bakcyla, tata nawet sprzedał swój samochód przesiadając się do mniejszego żeby kupić mi za uzyskane pieniądze mój pierwszy profesjonalny żagiel – wspomina Mateusz Kusznierewicz, obecnie znany olimpijczyk i utytułowany żeglarz. Jak zauważa ważne jest, aby dziecko miało wybór i samo mogło zadecydować o tym w jakim kierunku chce się rozwijać. Dla dzieci istotne jest także to aby rodzice byli obok i wspierali je w tym co robią, dając mu motywację do dalszego rozwoju. Dziś sam jestem rodzicem i staram się dopingować swoje dzieci aby miały w sobie siłę i moc odkrywania swoich talentów i pasji – dodaje Mateusz Kusznierewicz.
Zobacz film Mateusza: https://www.youtube.com/watch?v=UhI4CkyggyE&t=3s
Wsparcie od starszych dla młodszych
Natalia Kukulska od początku wiedziała, że to muzyka jest jej pasją. Zawsze byłam blisko muzyki ponieważ w moim domu było jej pełno. Gdy już ją pokochałam, rozwijałam swoje zainteresowania i talent w różny sposób – najpierw śpiewając w domu dla bliskich, potem była szkoła muzyczna, następnie domy kultury, spotkania z muzykami – wspomina Natalia. Obecnie piosenkarka sama jest szczęśliwą mamą trójki dzieci i wie dobrze jak ważne jest, aby dzieci czuły wsparcie rodziców, by czuć się pewnie i nie poddawać się w dążeniu do celu – Teraz jestem bardzo szczęśliwa, że moim zawodem jest moja największa pasja i wiem jakie to ważne, aby wcześnie zauważyć zainteresowania u dzieci i pomóc im w ich rozwijaniu – mówi.
Zobacz film Natalii: https://www.youtube.com/watch?v=UsPtMNakxNA
Wesprzyj dziecko w rozwoju talentu!
Natalia Kukulska i Mateusz Kusznierewicz to nie tylko utalentowana piosenkarka i wybitny sportowiec, ale także ambasadorzy projektu Podwórko Talentów NIVEA, którego celem jest odkrywanie i wspieranie rozwoju dziecięcych talentów. Dzięki 20 wyjątkowym placom zabaw, które NIVEA wybuduje w ramach projektu, dzieci będą miały okazję przetestować swoje umiejętności sportowe, odkryć artystyczne uzdolnienia czy rozbudzić w sobie naukową pasję. Dobrą zabawę i odkrywanie talentów będą mogły realizować na nowoczesnych i w pełni bezpiecznych sprzętach do zabaw. W projekcie mogą wziąć udział publiczne szkoły podstawowe, gminy, spółdzielnie mieszkaniowe i wspólnoty mieszkaniowe. Ze względu na duże zainteresowanie NIVEA wydłużyła czas przyjmowania zgłoszeń do 31 maja br. Do zdobycia Podwórka Talentów NIVEA są tylko dwa proste kroki – wystarczy wejść na stronę www.podworko.nivea.pl i zarejestrować teren na którym może zostać zbudowany plac zabaw, oraz dodać zgłoszenie video w formie prostego, maksymalnie 3 minutowego filmu, nakręconego za pomocą kamery, telefonu aparatu, lub animację w formie prezentacji złożonej z maksymalnie 30 slajdów, które pokaże jakie talenty mają dzieci. Następnie 9 czerwca na stronie podwórko.nivea.pl pojawią się wybrane przez jury filmy, które spełniły regulaminowe kryteria (wybranych będzie od 100 do 200 najlepszych filmów). W kolejnym etapie internauci w głosowaniu, które potrwa od 10 czerwca do 31 lipca wybiorą 20 zwycięskich filmów. Wyniki NIVEA opublikuje na stronie w dniu 1 sierpnia. Pierwsze Podwórka Talentów NIVEA zostaną oddane do użytku już na jesieni 2017.
Patronat honorowy nad projektem objął Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak.
NIVEA od zawsze dla rodziny
Już od 15 lat NIVEA kieruje swoje działania do polskich rodzin realizując programy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wszelkie akcje jakie podejmuje marka, są programami długofalowymi, dlatego właśnie w trosce o rodziny i lokalne społeczności została przygotowana kolejna edycja projektu Podwórko NIVEA, tym razem pod hasłem Podwórko Talentów NIVEA. To już trzecia odsłona projektu, którego edycje z roku 2015 i 2016 okazały się być niezwykłym sukcesem. Obydwie bardzo zaangażowały społeczności lokalne, o czym świadczą imponujące liczby – w ciągu dwóch lat firma ufundowała aż 80 retro-nowoczesnych placów zabaw, które są miejscem wspólnego spędzania czasu rodziców i dzieci, zaś w konkursie wzięło udział ponad 2000 gmin. W głosowaniu internetowym na zwycięskie lokalizacje oddano łącznie 32 miliony głosów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Gwiazdy