Data publikacji: 2014-04-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Włoski design najwyższej jakości
Kategoria: LIFESTYLE, Moda
Za adaptację włoskiego projektu butiku Marella w warszawskim butiku marki odpowiada Forbis Group.
Marella to prestiżowa marka skierowana do niezależnych i eleganckich kobiet. Firma od lat dba o to, aby jej butiki wyglądały równie wytwornie jak kolekcje. Dlatego, podobnie jak przy projektowaniu strojów, angażuje do współpracy najlepszych specjalistów z branży i wykonawców. Za adaptację włoskiego projektu w warszawskim butiku marki odpowiada Forbis Group.
Marella istnieje na włoskim rynku od 1973 roku i należy do MaxMara Fashion Group. Produkty marki przeznaczone są dla kobiet wrażliwych na piękno, pewnych siebie i swojej kobiecości. Adaptacją siódmego z kolei sklepu w Polsce, mieszczącego się w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping, zajęła się grupa Forbis. – Współpraca z włoską marką to spore wyzwanie, a jednocześnie duże wyróżnienie – podkreśla Anna Sulima–Gillow, architektka odpowiedzialna za adaptację butiku. Sprawowaliśmy nadzór nad projektem od momentu otrzymania koncepcji aranżacji, aż do zamknięcia prac wykończeniowych. Naszym zadaniem było zaimplementowanie projektu do polskich warunków – dodaje.
Wygląd butików Marelli zawsze współgra z klasycznym stylem ubrań prezentowanych w kolekcjach. Z zewnątrz lokal jest przeszklony, co pozwala zapoznać się z profilem firmy i jego ofertą. Już przed wejściem klientów wita minimalistyczne logo marki, którego design także nawiązuje do charakteru firmy i jej produktów. Wnętrze butiku to kontynuacja spójnej komunikacji marki. Współgrają tam ze sobą barwy różnych odcieni brązu, beżu i écru. W centrum salonu znajduje się kolumna z zawieszonym, na całej długości, lustrem. Idealnie rozmieszczone w różnych punktach mniejsze lustra oraz oświetlenie wokół sklepu, optycznie powiększają wnętrze, a jednocześnie dobrze eksponują produkty.
Wszystkie meble umieszczone w butiku zostały wyprodukowane w stolarni Forbis, gdzie powstały na zamówienie z najwyższej jakości materiałów. – Kompleksowość usług pozwala na optymalizację kosztów, a jednocześnie zachowanie wysokiej klasy materiałów, kontrolę budowy i fachową obsługę od początku powstawania projektu do końca jego realizacji – zaznacza Anna Sulima-Gillow.
Ubrania z kolekcji są prezentowane na designerskich, metalowych wieszakach, drewnianym stole, oraz wysokich regałach. Ściany wnętrza są natomiast pokryte różnorodnymi materiałami. Część jest pomalowana na jasny beż, zaś elementy przy wieszakach zdobią modne, białe kafle. Charakterystycznym elementem butiku jest ściana pokryta naturalną drewnianą boazerią w kolorze ciepłego brązu. – Dzięki zastosowaniu doskonałej klasy drewna, odpowiedniej gamie kolorystycznej i fakturze, powstało prawdziwe wnętrze z klasą – wyjaśnia Sulima–Gillow. Podłoga również jest niejednolita. Ta bliżej wejścia została pokryta jasnymi, sosnowymi panelami, a dalsza część błyszczącymi, bordowo-brązowymi płytami imitującymi kamień. – Całość wnętrza miała oddawać główne cechy kolekcji firmy Marella. A więc króluje minimalizm i włoska elegancja z nutą nowoczesności. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zapewnić inwestorowi kompleksowość usług i profesjonalne, indywidualne podejście – podsumowuje architektka Forbis Group.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Moda